allt det vackra slutade fult.

var trött som jag vet inte vad imorse, blev iaf att åka in till skolan och göra min två prov. jag blev riktigt lycklig jag klarade båda utan ett enda fel! ska göra två nya prov nästa vecka, jag hoppas det går lika bra på dom! fattar inte varför jag sumpade alla chanser i nian, att man kan vara så dum!? blev iaf att gå på stan en runda med världens bästa oscar, kollade lite nya kläder och så.  varför kan inte jag bara vara rik? :( ikväll vet jag inte vad som händer, ska förmodligen ha mys kväll med min mami som är det allra bästa jag har! nej nog snackat för mig, tänkte börja plocka undan på mitt rum för en gångs skull :)

again - lenny kravitz <3 gammal låt men lika bra!
ungefär så som texten är känner jag $

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0