riktigt förvirrad när det gäller allt..

sov hemma hos syster, eller ah det blev inte direkt mycket sömn.
snackade om allt möjligt, kände att det behövdes verkligen! skönt.
idag iaf åkte jag in till skolan och lämnade mina gamla betyg på det jag
behöver plugga upp. satt även och väntade på bästa oscar hela dagen typ, haha!
hann även med att sola under tiden, somnade nog dock. följde iaf med till
fridlevstad. vi gick till simon's grav, fy går inte att beskriva i ord vad saknad
du är baby. skulle göra vad som helst <3
& nu är jag hemma, fryser som en gammal indian. blir väl sängen och kolla film
i guess? japp, mycket mysigt att kolla film själv! haha nej tack :o ♥

kommer detta få ett lyckligt slut men hur ska jag hitta vägen ut?
jag hoppas jämt att det ska bli bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0