du vet inte vad du har förrän du saknar det mycket.

vaknade upp på riktigt bra humör i morse av någon konstig anledning? ahja, toppen var det iaf :) blev att åka och handla med min älskade mamma imorse, det var faktiskt lite roande. längtar faktiskt till jag får barn och familj konstigt att säga så ja, men det hade varit hur underbart som helst! blev iaf att åka in till praktiken där det blev en massa gjort så till slut fick jag gå hem för det inte fanns något mer, inte helt fel.  dock känner jag mig dåligare idag, har vart en massa yr nu och fryser som en stackare. nu tänkte jag krypa ner i sängen och förska plugga lite. ikväll väntas andra avenyn, kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0