du får avfärda mig som tokig.

vaknade upp innan alarmet och allt ringde, var jätte pigg och det var ju mindre kul. så blev iaf till att göra sig iordning och äta frukost. efter det blev jag dock lite tröttare så gick och la mig en stund till. blev iaf att åka in till praktiken, fanns inte jätte mycket att göra. jobbade med linda på förmiddagen, riktigt trevligt! slutade klockan halv 6, då var jag trött vill jag lova. blev att äta mat med monika och busa runt som vanligt (: nu tänkte jag snart sätta mig och kolla på efterlyst och sedan sängen för jag är helt slut. tänkte iaf be om att få sluta lite tidigare imorgon så jag inte är helt slut när jag kommer hem, vill gärna öva lite på mitt prov osv. nej nog snackat för mig, hade kunnat sitta här i en evighet och skriva om allt men så roligt ska vi inte ha idag. haha!  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0