18 karat gold.

vaknade riktigt trött imorse och ille knappt gå upp ur sängen, men det var jag ju dock tvungen att göra.. blev iaf att åka in till praktiken och börja larma en massa kepsar som vi inte hann med igår, städade även undan det som inte såg bra ut. efter det fanns det knappt något att göra, var riktigt dött med andra ord. jag menar vem vill gå på stan i detta vädret? fick iaf sluta klockan två idag inte helt fel, träffade även cornelia på hemvägen riktigt trevligt med en liten pratstund. när jag kom hem blev det iaf att käka och snacka lite med mami om allt. neh nu måste jag allt gå och plugga lite så jag klarar det förbaskade provet imorgon! :(

18 karat gold wouldn't fill the hole
the bleeding hole in her heart
that's made from circumstances at home
because they kept pulling her hair
and so it choked her words
she don't sleep at night, afraid to turn out the light
and she's home



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0